Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych, czyli zadbaj o content!

Google to dzisiaj jedna z największych firm na świecie, która znana jest przede wszystkim z wyszukiwarki internetowej, popularnej na całym świecie. To właśnie ona daje przedsiębiorcom możliwość promowania swojej witryny – pozycjonowanie stron internetowych jest dzisiaj niezwykle popularne i skuteczne. Jednak aby ta forma promocji okazała się efektywna, warto stosować się do wysokich standardów Google, do których zaliczamy między innymi profesjonalny content, czyli treści oraz grafiki, znajdujące się w witrynie. O czym należy pamiętać jeżeli chodzi o tę kwestię?

Pozycjonowanie stron internetowych w Bydgoszczy – bez contentu ani rusz!

Jeszcze kilkanaście lat temu Google nie zwracało większej uwagi na treści, znajdujące się w witrynach. Wykorzystywano to do promowania stron przy wykorzystaniu niskiej jakości tekstów, przesyconych linkami oraz słowami kluczowymi. Z czasem jednak gigant z Mountain View zmienił standardy i wprowadził algorytmy (m.in. Panda), które mają dzisiaj za zadanie kontrolowanie tego, jakiej jakości treść znajduje się na stronie internetowej. Dzięki temu możliwe jest zadbanie o to, aby witryny pojawiające się w wynikach wyszukiwarki Google były jak najbardziej profesjonalne i pomocne użytkownikom.

Takie podwyższenie standardów sprawiło, że pozycjonowanie stron internetowych Bydgoszcz stało się o wiele bardziej skomplikowane – należało bowiem zadbać od teraz nie tylko o optymalizację strony, link building czy wybór odpowiednich słów kluczowych, ale również treści. Im są one bardziej merytoryczne i eksperckie, tym większe będą Twoje szanse na to, aby wypromować stronę w Google. Ma to jeszcze jedną korzyść – budowanie pozycji eksperta w branży i skuteczniejsze zachęcanie potencjalnych klientów do tego, aby skorzystali oni z Twojej ofert.

Profesjonalny content a SEO – o co musisz zadbać?

  • Merytoryczność i eksperckość. Treści na stronie internetowej muszą zawierać wiele przydatnych informacje i być tematyczne, dlatego też warto zatrudnić wykwalifikowanych copywriterów, którzy będą w stanie o to zadbać. Im lepsze teksty umieścisz na swojej stronie, tym pozycjonowanie WWW będzie skuteczniejsze, a użytkownicy bardziej zadowoleni z tego, że otrzymali odpowiedź na swoje pytanie.
  • Odpowiednie formatowanie tekstu. Akapity, nagłówki, pogrubienia słów czy wypunktowania to bardzo istotne elementy dobrego tekstu. Dzięki temu czyta się go o wiele przyjemniej i jest on lepiej oceniany przez Google.
  • Prawidłowo umieszczone linki. Treści na stronie są doskonałym miejscem do tego, aby umieszczać tematyczne linki – możesz zamieścić zarówno „goły” odnośnik, jak również anchor text. Pamiętaj tylko, aby nie umieszczać zbyt dużej liczby linków, bo może to być potraktowane przez Google jako spam!
  • Odpowiednią długość i nasycenie słowami kluczowymi. Dobra treść to długa treść, dlatego też kilka tysięcy znaków na artykuł to dzisiaj standard, podobnie jak umieszczenie kilku-kilkunastu słów kluczowych oraz synonimów. Pamiętaj jednak, że Twoje działania SEO będą skuteczne tylko wtedy, gdy nie przesycisz treści keywordsami!
  • Nie tylko treści. Pamiętaj, że content to również wysokiej jakości grafiki, zdjęcia czy dokumenty, które będą do dyspozycji użytkowników strony. Zadbaj więc nie tylko o treść, ale również atrakcyjne multimedia – dzięki temu pozycjonowanie strony WWW w Bydgoszczy i jakimkolwiek innym mieście będzie w stu procentach skuteczne!